Jesień nadciąga...

... a wraz z tą porą roku pojawia się coraz więcej zapowiedzi wydawniczych. A ponieważ karteczka na październik w moim notesie z zapowiedziami zapełniła się bardzo, stwierdziłam, że napiszę Wam co się ma niebawem ukazać z nowości, może na coś również czekacie?

Najpierw dwie japońskie książki. Pierwsza to mająca się ukazać w Wydawnictwie Otwartym ( sprzedaż od 08.10.2018) "Cuda za rogiem" Keigo Higashino. Nie wiem oczywiście jaka okaże się ta książka ale opis brzmi bardzo dobrze (okładka natomiast mi się nie bardzo podoba i gdybym miała się kierować jedynie nią to nie wiem czy bym sięgnęła gdyby nie to, że książka z Japonii).

Druga książka japońska to , mająca się ukazać w końcu października książka, na podstawie której powstał bardzo ładny film (obejrzeliśmy dwa tygodnie temu i naprawdę polecam) czyli "Kwiat wiśni i czerwona fasola". Bardzo ładna opowieść, z gatunku tych niby truistycznych czyli pokazująca to , co w życiu jest tak naprawdę najważniejsze i powinno być takie dla każdego.

19.09.2018 w Wydawnictwie Książnica ukaże się najnowsza książka Beaty Majewskiej pod tytułem "Zapisane w chmurze". To kolejna z serii "owocowych" okładek tej autorki.

Nie czytałam pierwszej książki z cyklu "Uśmiech losu" czyli "Kamienicy pod Szczęśliwą Gwiazdą" a mam na nią wielką chęć a tu widzę, że niebawem ukaże się już następna część nosząca tytuł "Dobre uczynki". Premiera na stronie Wydawnictwa to 17.10.2018.

Anna Fryczkowska na swojej stronie zapowiedziała coś bardzo nowatorskiego (wcale mnie to nie dziwi, wiem, że ta Autorka lubi eksperymenty i nie boi się ich, to dobrze, to znaczy, że się rozwija) a jest to "Równonoc" , mająca się ukazać 03.10.2018 w Wydawnictwie Od Deski Do Deski. Nie będzie to lekka książka, ba, wiadomo, że będzie to bardzo trudna książka ale sądzę, że Fryczkowska napisała coś co nas zaskoczy pozytywnie i wiem, że można polecać "w ciemno".

Anna Sakowicz wyda w listopadzie (premiera to 14.11.2018) w Edipresse Książki najnowszą swoją książkę czyli "Postawić na szczęście".

Z kolei Natasza Socha nie zawodzi w kwestii książek z motywem Świąt Bożego Narodzenia ale już wiem, że jak to Ona, nie ulepi nam słodkości kapiącej lukrem a otrzymamy coś bardzo dobrze napisanego, mądrego. Wstyd się przyznać, że dopiero wczoraj zaczęłam czytać Jej książkę "Dwanaście niedokończonych snów" z zeszłego roku i powiem Wam,że jest bardzo dobrze. Tym razem ukaże się "Pokój kołysanek", premiera o ile dobrze się orientuję, 31.10.2018 , tym razem w "Edipresse Książki".

Miłośnicy a do takich się zaliczam, kryminałów autorstwa Aleksandry Marininej powinni zacząć się cieszyć bo już 03.10.2018 w Wydawnictwie Czwarta Strona ukaże się jej kryminał (ten nowszy, Anastazja Kamieńska jest już od pewnego czasu na emeryturze) pod tytułem "Niebezpieczna sekwencja". Tym razem akcja książki dziać się ma w środowisku łyżwiarzy figurowych. Zostanie bowiem zamordowany jeden z trenerów. Brzmi ciekawie i chociaż poprzedniej książki Marininej z tego wydawnictwa czyli "Sztuki śmierci" nie dokończyłam , na tę czekam i mam nadzieję, że tym razem ją skończę.

No i ostatnia moja zapowiedź, na którą czekam to "Byle do przodu" Olgi Rudnickiej, która ukazać się ma już 02.10.2018 w Wydawnictwie Prószyński i S-ka. Również w tym Wydawnictwie ukaże się 02.10.2018 "Dziewczyna z gór" Małgorzaty Wardy.

Może i Was o czymś poinformowałam tym wpisem, o czymś, o czego ukazaniu się jeszcze nie wiedzieliście i Was zainteresuje. Jakby nie było, pod kątem czytelniczym jesień zdecydowanie zapowiada się bardzo dobrze.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Rocznica ...

Jedenaście lat bez...

Obejrzałam "Wednesday" czyli moje pedagogiczne osiągnięcia...