nie wiem, co napisać...

...od niedzielnego wieczoru mam pustkę w głowie kiedy pomyślę o tym, co się stało. Po wczorajszej rezygnacji Jurka Owsiaka z zasiadania w Fundacji WOŚP okropnie się zmartwiłam. Tak, uważam, że nie ma ludzi niezastąpionych. Oczywiście, że WOŚP to ogromna praca wielu osób ale dobrze zdaję sobie sprawę z tego, że siła napędowa czasem w postaci jednego człowieka odgrywa ogromną rolę.

Co do morderstwa na Panu Adamowiczu, wielu powiedziało już dużo, niektórzy powiedzieli chyba zbyt dużo. Ja nie będę tu pisać zbyt wiele, mam własne odczucia na temat tego, co się wydarzyło ale nie zamierzam tego wpisu zmieniać w to, co dzieje się w przestrzeni "dyskusji publicznej" ostatnich lat jak również w internecie.

Z całego serca natomiast Składam Wyrazy Współczucia Rodzinie Pana Pawła jak również wszystkim Mu bliskim osobom. Niewyobrażalna tragedia, która jak wiele razy pisałam u siebie na blogu, pokazuje, że los nie pyta nikogo "czy mogę zniszczyć twoją stabilizację i poczucie pewności, szczęście czy mam się wybrać do sąsiada bo widzę, że ty na to nie jesteś gotowy?". Nie, tak się nie dzieje. Świat może się zmienić z sekundy na sekundę , jakkolwiek truistycznie teraz to brzmi.

Rodzinie Pana Adamowicza mogę życzyć obecnie wiele, wiele spokoju, ciszy wokół, jedynie życzliwych ludzi wokół, którzy pomogą przejść przez to piekło.

Coś złego , bardzo złego wydarzyło się w niedzielny wieczór , złego w bardzo wielu aspektach i rozmiarach sytuacji. Myślę, że dla pewnej rodziny świat już nigdy nie będzie taki sam ale dla wielu nas również , coś się nieodwracalnie stało i coś się bezpowrotnie skończyło.

Uprzedzam, mam od dawna monitorowanie komentarzy. W związku z tym tak, nazwę to po imieniu, nie dopuszczę komentarzy politykujących i zachęcających do nienawiści bądź dzielących nas Polaków na nas i ich. Tego dzielenia mamy na co dzień zbyt wiele, jak ktoś czuje potrzebę niech uprawia to na innym podwórku. Może się nawet nie pojawić w tym wpisie żaden komentarz, jeśli tak uznam, nie po to to napisałam aby się dodatkowo denerwować.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Rocznica ...

"Wybacz". Kamila Cudnik.

Obejrzałam "Wednesday" czyli moje pedagogiczne osiągnięcia...