Dzień Blogerów

Czyli nietypowe święto dzisiaj. Od ponad piętnastu lat piszę ten blog, więc poczuwam się do tego aby przyjmować życzenia. Czego sobie życzę? Dobrych książek do czytania abym mogła o nich pisać. Odwiedzających i zostawiających komentarze czytelników. Sławy blogowej sobie nie życzę bo jeśli przez ponad piętnaście lat jej nie zyskałam, to już się to nie uda :)
Wszystkim odwiedzającym mnie Blogerom życzę Wszystkiego Najlepszego w dniu ich święta.

A tak poza tym, to Jaś kończy dzisiaj siedem lat.

Jak to było w niedawno czytanej przeze mnie książce, dopiero co trzymałam Go w ramionach po porodzie a tu chłopak zaczyna pierwszą klasę a za chwilę...będę odprowadzać do szkoły Jego dzieci.
Czas leci, a my wciąż piękni i młodzi, o ;)

Komentarze

  1. To i ja Ci życzę dużo, dużo dobrych książek i dużo, dużo, dużo recenzji. A młody człowiek niech się świetnie chowa i żeby dużo, dużo czytał i niech go wiodą dobre wiatry. Wszystkiego Wam najfajniejszego.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za serdeczne słowa. Pozdrawiam, Chiara76.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Rocznica ...

Jedenaście lat bez...

Obejrzałam "Wednesday" czyli moje pedagogiczne osiągnięcia...