Życzenia na nadchodzący czas.

Drogie stałe Czytelniczki i drodzy stali Czytelnicy mojego blogu, jak również ci, którzy zajrzą tu przypadkiem.  Chciałabym dziś napisać coś na ten nadchodzący świąteczny czas.

Od dłuższego czasu zbierałam się aby napisać na blogu cokolwiek co nie związane z książkami i niestety, nie dałam rady. Myśli w głowie tyle, że mogłabym obdarować nimi tysiąc innych osób. Niestety, pobyt w domu nie spowodował, że zyskałam magiczny nadmiar wolnego czasu, który mogłabym spożytkować na czytanie, naukę języka obcego, jogę czy inne tam tak polecane i reklamowane przyjemności. Nie mam możliwości zerknięcia nawet na spotkania online z autorami, których to spotkań jest teraz tyle w internecie.
Do czytania też nie jest mi łatwo usiąść. Wyszarpuję kawałeczki czasu i to wieczorami czy raczej nocami a i wtedy chcę się po prostu wyspać więc nie czytam dużo, zresztą do niedawna w ogóle literki nie chciały się składać w słowa, tak głowa zajęta była czym innym.

Czego życzę sobie i Wam na nadchodzące Święta Wielkanocne?

Zdrowia i Spokoju.
Ci, którzy czytają mój blog regularnie, wiedzą, że w sumie żadna to nowość , tego typu życzenia z mojej strony. I chociaż wiem, że do niedawna niektórzy mylili tego typu życzenia z życzeniami nudy , to obawiam się, że obecnie i oni zweryfikowali swoje podejście. Jeśli nie, trudno.

Życzę więc nam wszystkim Zdrowia, Spokoju i tego abyśmy naprawdę uwierzyli, że zło zostanie pokonane przez Życie i to aby nadzieja dała nam dużo, dużo siły.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Rocznica ...

Jedenaście lat bez...

Obejrzałam "Wednesday" czyli moje pedagogiczne osiągnięcia...