15 lat minęło !



Piętnaście lat temu zaczęłam pisać blog. Początkowo o czymś zupełnie innym, z czasem stał się blogiem głównie o książkach , zawierający moje myśli i refleksje na temat przeczytanych przeze mnie lektur. Dzisiaj chciałabym celebrować tą ważną dla mnie rocznicę z Wami, bez których blog z pewnością nie istniałby tak długo. Mówię tu oczywiście o Was, Czytelnikach mojego blogu. Jeśli macie ochotę powspominać wraz ze mną te minione piętnaście lat, będzie mi bardzo miło. Może przypomnicie sobie w jaki sposób trafiliście na mój blog? Może ktoś z Was zachęcony przeze mnie sięgnął po książkę, która okazała się lekturą jego życia? :) A może chcielibyście zadać mi jakieś (związane z blogiem bądź książkami, które przeczytałam) pytanie?
Na blogu pisałam o wielu ważnych dla mnie sprawach, i w tych najtrudniejszych dla mnie chwilach to właśnie Wasze komentarze dodające mi otuchy pomagały mi bardzo. Z serca Wam za tę obecność wtedy i reakcję dziękuję.
Obecnie blog traktuję jako głównie książkowy, chociaż nie tylko. 
Mam nadzieję, że moje pisanie jest dla kogoś wciąż jeszcze dość istotne.
Zamknięcie blogowej platformy Blox spowodowało, że poznikało sporo dotychczasowych czytelników mojego blogu, nad czym ja osobiście jednak ubolewam. Nie mam na to jednak wpływu i pozostaje mi robić to, co do tej pory czyli starać się pisać o książkach, które przeczytałam najlepiej jak potrafię. 

Dla osób, które mają konto na Fb kieruję specjalne zaproszenie na wydarzenie związane z obchodami piętnastolecia mojego blogu, które zorganizowałam. Oto link do wydarzenia:


https://www.facebook.com/events/433827270550027/


Komentarze

  1. Wielkie gratulacje! Kawał czasu minęło i nadal chętnie zaglądam - mam subskrybcje bloga. Życzę kolejnych lat blogowania, ciekawych wpisów i interesujących książek do przeczytania! Buziaki :* (dawniej violetowo.blox.pl)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violet , dziękuję za zajrzenie i za miłe życzenia ! Serdecznie pozdrawiam .

      Usuń
    2. Gratuluję godnej rocznicy! Dawno się nie ujawniałam, ale czytam, czytam..... Pozdrawiam serdecznie. Joanna55343

      Usuń
    3. Joanna55343, cieszę się ogromnie, że się jednak "ujawniłaś". Brak mi wpisów ludzi, któych pamiętam z Blox. Serdecznie pozdrawiam Cię również.

      Usuń
  2. I ja też Ci serdeczniaście gratuluję. Zaglądam na Twój blog od dość dawna, a trafiłam zupełnie przypadkiem przez blog Śmieciuszka życiowego, czyli co u Bazyla piszczy :). Nie żałuję absolutnie! Myślę że osiemnastka będzie baaardzo huczna :). Tak, kilka książek przeczytałam dzięki Tobie, kilku autorów dzięki Tobie odkryłam, np. teraz Hannę Diktę. Bardzo, bardzo Cię serdecznie pozdrawiam i pisz dalej. No a teraz to szampan bezalkoholowy ;), :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zosiu, dziękuję Ci serdecznie za wpis i serdeczne życzenia :) Pozdrawiam !

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Rocznica ...

Jedenaście lat bez...

Obejrzałam "Wednesday" czyli moje pedagogiczne osiągnięcia...