Dwadzieścia lat ...

...temu pewni państwo wzięli Ślub.
I tak truistycznie powiem, minęło jak z bicza strzelił.
A my z P. wciąż tak samo piękni i młodzi, jak te dwie dyszki wstecz.

Nie będę ściemniać, nie są to biegi bosą stopą po płatkach róż. Bywają dni lżejsze i cięższe, jak to w życiu. Ale według mnie bilans wychodzi jednak ogólnie na plus. Mam nadzieję, że mój od dwudziestu lat (jeszcze nie, bo przysięgę złożyliśmy sobie około wpół do siódmej jak sądzę, wieczorem) Mąż też tak myśli.

Jakby ktoś chciał powinszować i dobrze nam życzyć to to jest właśnie ten wpis :)

Komentarze

  1. Gratulacje, piękna rocznica! Niech Wam się wiedzie jak najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego! Wielu następnych szczęśliwych ...dziestek i ...dziesiątek! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy pięknie za Życzenia i serdecznie pozdrawiamy.

      Usuń
  3. Serdeczniasto Wam gratuluję, wszystkiego najfajniejszego w dalszym życiu, niech Was wiodą dobre, ciepłe wiatry.
    Pozdrawiam całą trójeczkę :).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Rocznica ...

Jedenaście lat bez...

Obejrzałam "Wednesday" czyli moje pedagogiczne osiągnięcia...