Życzenia Świąteczne

 Powoli zbliżamy się w kierunku Świąt Bożego Narodzenia. 

Tegoroczne, z pewnością będą odmienne od tych, jakie znaliśmy.

Ostatnio trudno mi wykrzesić z siebie wiele optymizmu, ale chciałabym aby tradycycji stało się zadość i przybywam dzisiaj złożyć Życzenia Świąteczne wszystkim Czytelnikom mojego blogu jak również tym osobom, które zajrzą na niego przypadkiem. 


Czego mogę nam wszystkim życzyć w tym dziwnym czasie?


Z pewnością Zdrowia i Spokoju. Pamiętam, jak kiedyś ktoś "oskarżył" mnie, że te życzenia spokoju to tak naprawdę życzenia nudy. 

Serio? Bo ja wątpliwej jakości atrakcji miałam w tym powoli już mijającym roku aż nadto. Po kokardę :( A zaczynam się obawiać, jaki okaże się ten nadchodzący nowy rok. I jeśli ktoś chciałby mi życzyć nudy , tak tak, nudy na ten nadchodzący czas, to może. Chętnie przyjmę jej jak najwięcej. Jak dla mnie 2020 był tak "atrakcyjny", że chętnie się teraz mogę nudzić. 


Zatem, na nadchodzące Święta Bożego Narodzenia składam Wam i Waszym Bliskim Serdeczne Życzenia przede wszystkim Zdrowia, Spokoju i Szczęścia. 

Oby zawsze był obok Was ktoś, kto zauważy jeśli się posypiecie i będzie Wam źle i w porę wyciągnie do Was życzliwą, pomocną dłoń.


Nie chce mi się wierzyć, jak wiele dzieli mnie od tej, która składała odpowiednie życzenia rok wstecz. Nie mam wrażenia, że od tamtych chwil minął rok ale jakby co najmniej kilka lat. 


Zdrowych i Spokojnych Świąt !!!

Komentarze

  1. Za późno zajrzałam, już po świętach.... ale dziękuję. I życzę najspokojniejszego, zdrowego, dobrego Nowego Roku! Tłumaczę sobie, że to przecież "21"-szy, więc MUSI być dobry. Szczęścia! Joanna55343

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joanno, dziękuję Ci bardzo za serdeczne Życzenia i Tobie i Twoim Bliskim również Wspaniałego Nowego Roku 2021!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Rocznica ...

Jedenaście lat bez...

Obejrzałam "Wednesday" czyli moje pedagogiczne osiągnięcia...