17 lat blogowania

 Dzisiaj wpis rocznicowy jako, że siedemnaście lat temu napisałam na moim blogu swój pierwszy wpis. 
Pierwszy wpis traktował o podróży i w sumie na początku miał to być blog jedynie o podróżach ale że nie było ich znowuż aż tak wiele w życiu a ja zawsze lubiłam z ludźmi rozmawiać, blog z czasem ewoluował w blog o życiu a z kolei z czasem w blog głównie o książkach , chociaż oczywiście nie jedynie o nich. 

Blogowanie sprawia mi wiele radości, dlatego wciąż możecie czytać to, co myślę na temat przeczytanych przeze mnie książek. Mimo, że platforma, na której pisałam niemal piętnaście lat, pożegnała nas, blogerów , staram się pisać w nowych miejscach, chociaż akurat ja z pożegnania z poprzednim miejscem blogowania zadowolona nie jestem. To dla mnie jako blogerki okazała się jednak poważna cezura i utrata sporego, zebranego przez naście lat, grona czytelników. Inna sprawa, że faktycznie, blogi powoli odchodzą do lamusa, większość osób przebywa głównie w mediach społecznościowych typu Fb. 

Przypominam więc bądź może nowe osoby o tym informuję po raz pierwszy, że mój blog posiada na Fb stronę, do polubienia której oczywiście zapraszam jeśli jeszcze tego nie zrobiliście. 
Adres do niej to 

 https://www.facebook.com/Chiara76-221923774977525

Mam nadzieję, że stali Czytelnicy mojego blogu wciąż będą towarzyszyć mi w tej blogowej przygodzie a tym , którzy wciąż zostawiają komentarze właśnie na blogu , serdecznie dziękuję.



Komentarze

  1. Nadal jestem i czytam z zainteresowaniem. Kolejnych pięknych lat blogowania Ci życzę i powiększania się grona czytelników. Blogi mają swój urok, ktorego FB nie zastąpi, tu nawiązują się fajne relacje. Do dziś mam znajomych z dawnych lat bloxa i bardzo żałuję, że został zamknięty.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Rocznica ...

Jedenaście lat bez...

Obejrzałam "Wednesday" czyli moje pedagogiczne osiągnięcia...